دیماه سال ۱۳۹۸ اتفاقی نوین در عرصهی اتاق فرار رخ داد. بازی کابوس با سبک متفاوتی توسطِ تیم اسکیپروم دات آیآر طراحی و اجرا شد. بارزترین ویژگیِ این بازی درنظرگرفتن جملهای ساده است. " توی هر چیزی یا باید بهترین باشی یا اولین". شاید این جمله بهترین توصیف برای کابوس باشد. درحالیکه تلاش شده این بازی همزمان اولین و بهترین باشد. این بازی همزمان ترکیبی از معماهای جذاب و منطقی و درعینحال مکانیزمهایی غیرقابلتصور است. از لحاظِ دکور و فضاسازی توصیفِ روندِ بازی با نگاهکردن هم لذتبخش خواهد بود. اگر برای بیانِ حسِ میخکوب شدن یک مثال وجود داشته باشد، آن مثال فقط و فقط "کابوس" است و بس. اتاق فرارِ ترسناک، نمایشی از بطنِ سناریوی تعریف است. ما برای این تعریفِ این اسکیپروم از کلمات استفاده نکردیم. فقط باید بدانید که " هیچکس نمیتونه خوابتو کنترل کنه ".
به همین دلایل عاشقانِ اتاقِ فرار به حتم باید یک ساعتی را در دلِ کابوس زمان بگذرانند تا به ماهیتِ کابوس پی ببرند.
برای این بازی میزانِ سختی و یا حتی ترس در نظر گرفته نشده است.
کابوس در شعبهی حقانی در کنارِ بازیهای شبِ سیزدهم و طاعون جزو بازیهای خاص و پریمیومِ ما میباشد.