تابهحال فکر کردین که اگر همهی بازیها همون شکلی که بود میموند چه اتفاقی میافتاد؟ خب جوابِ این سؤال بسیار ساده است. هیچ وقت دنیای بازیها به این حجم از طرفدار نمیرسید و این صنعت همیشه درجا میزد. خب اتاق فرار هم از این قاعده مستثنا نیست. تیمِ طراحیِ اسکیپروم دات آیآر همواره تلاش داشته که پیشرو در گسترشِ این صنعت باشه. به همین دلیل بازیهای پریمیوم آهستهآهسته جای خودشان را بینِ بازیهای کلاسیک پیدا کردند. بازیهای کلاسیک بهنوعی شما را بیشتر غرق در معما میکند و بارِ سنگین بازی به دوشِ معماهای گوناگون میباشد. اما بازیهای پریمیوم از نظرِ مساحت بزرگتر هستند و همچنین حداقل یک تجربهی جدید را در اختیارِ بازیکنها قرار میدهد. بازیهای پریمیوم دکورهای چشمگیرتر و چشمنواز تر دارند و همچنین شما غرق در دنیای خاصِ خود میکنند. شاید این سؤال براتون پیش بیاد که تجربهی جدید به چه معناست. وقتی صحبت از تجربهی جدید به وجود میاد، اولین چیزی که توی ذهنِ بازیکنها به وجود میاد اتفاقاتی هستند که ما در بازیهای کامپیوتری تجربه میکنیم و البته که پشتِ این تجربیات، تیمِ تجربهی اسکیپروم دات آیآر اتفاقات را رقم میزند. همچنین اگر در نظر دارید که ترسِ واقعی یا حتی تعامل و یا حتی اتفاقاتِ نو را به همراهِ بازیگر تجربه کنید، حتماً باید این اتاقها را تجربه کنید. بازیهای شبِ سیزدهم، کابوس، طاعون، احضار و شبحِ بازارچه بازیهای پریمیومِ فعلیِ مجموعهی اسکیپروم دات آیآر هستند. اما باید این مورد را در نظر داشته باشید که همچنان شما در این اتاقها با حلِ معما سروکار دارید و ترس و این تجربیاتِ جدید بهعنوان چاشنی در بازیِ شما وجود دارد. بههیچعنوان این تجربههای متفاوت رو از دست ندین...
در ادامه، نیکی یکی از گیم مسترهای مجموعه، بیشتر راجع به اتاق فرارهای کلاسیک و ویژه میگه: