خدمات به شرکت‌ها

خدمات به شرکت‌ها

خدمات به شرکت‌ها

Team building and ice breaking activities

این فعالیت‌ها، جهت شکستن جو خشک و سرعت بخشیدن به فرآیند اجتماعی شدن بین همه اعضای یک تیمِ تازه تشکیل شده، یا بین اعضای تازه واردِ و قدیمی یک تیم انجام می‌شود. این فعالیت‌های غالباً تفریحی، شرایطی را فراهم می‌کنند که افراد در ایجاد تعامل احساس راحت تری پیدا کنند. وجود یک جریان پایدار تعامل بین اعضای یک تیم از شروط غیر قابل صرف نظر کردن در پویایی و حرکتِ رو به جلوی تیم است. از آنجا که برخی از این فعالیت ها نیازمند برنامه‌ریزی و تدارک مفصل است ممکن است به تعویق بیفتد و یا اجرایی نباشند. در عین حال برخی دیگر از این فعالیت ها ممکن است بسیار سطحی و فاقد ویژگی‌های درگیرکننده لازم باشند. ما تمام ویژگی‌های مثبت چنین فعالیتی را در هر سه محصول زیر گرد هم آورده‌ایم که می توانند نیاز رهبرانِ تیم‌ها را به صورت موثری برطرف نمایند.

 

اتاق فرار یا اسکیپ روم

اتاق فرار یک بازی گروهی برپایه حل معماست. افرا یک تیم بعد از انتخاب سناریو مورد نظرشان درگیر یک چالش معمایی می‌شوند. این چالش یا ماجرا می‌تواند با چاشنی دلهره همراه باشد و تم‌های مختلفی از جمله، جنایی، سیاسی، مرتبط با کسب و کار و ... داشته باشد.

جهت رزرو اتاق فرار در تهران کلیک کنید.

جهت رزرو اتاق فرار در کرج کلیک کنید.

جهت رزرو اتاق فرار در اصفهان کلیک کنید.

جهت رزرو اتاق فرار در اهواز کلیک کنید.

(جهت رزرو بیش از سه بازی با ما تماس بگیرید.)

 

اسکیپ آنلاین

اسکیپ آنلاین، همان اسگیپ رومیست که به صورن آنلاین و بودن نیاز به حضور فیزیکی افراد انجام می‌شود. و می‌تواند به ویژه در روزهای دورکاری مورد توجه قرار گیرد.

جهت رزرو اسکیپ آنلاین شیوع کلیک کنید.

جهت خرید اسکیپ آنلاین ناصرالدین شاخ کلیک کنید.

جهت خرید اسکیپ آنلاین اتاق44 کلیک کنید.

 

رویداد پازل پارتی

ما می‌توانیم در فضای مورد نظر شما، از جمله ساختمان استارتاپ یا شرکت شما بازی گروهی طراحی کنیم. تیم ما سابقه برگزاری موفق این رویدادها را در کارنامه دارد. از جمله رویدادهای بزرگ برگزرار شده توسط ما می‌توان به جشن چهارشنبگان کافه بازار در اردیبهشت 97 و رویداد شرکت اینسایتل در سال 98 اشاره کرد. جهت سفارش رویداد تماس بگیرید.